tag:blogger.com,1999:blog-1940643868129157002.post4843364922621521551..comments2024-02-27T11:18:47.025+01:00Comments on Fejkolejka: Buzeranství FujifilmuTadeáš Plachýhttp://www.blogger.com/profile/08951750046216120049noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1940643868129157002.post-49400965994104078722016-06-05T20:12:03.230+02:002016-06-05T20:12:03.230+02:00Tak chápu, že ekonomika takového kolosu jako je Fu...Tak chápu, že ekonomika takového kolosu jako je Fuji je trošku složitější věc... Vyrábět 30 druhů filmu je blbost, IMHO čestné řešení by bylo oznámit dopředu zeštíhlení produkce a vyrábět cca 8 nejoblíbenějších produktů a tím umožnit mít lepší cenu. Plus samozřejmě dát nějaké peníze na marketing... Kodak, Impossible Project, New55 i Ilford peníze na marketing filmu dávají a funguje to... Tadeáš Plachýhttps://www.blogger.com/profile/08951750046216120049noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1940643868129157002.post-83761587908072101122016-06-05T20:07:04.134+02:002016-06-05T20:07:04.134+02:00Imho...Fuji, Seiko, Epson...su prakticky jedna fir...Imho...Fuji, Seiko, Epson...su prakticky jedna firma pokial sa nemylim. Minimalne nejake hlboke prieniky maju. Hold, kazda firma/spolocnost/znacka ma svoj image a ten tvori kazda jej reakcia voci zakaznikovi. Ak si Fuji nevazi svojich filmovych zakaznikov, nahrava tak niekomu, kto na tom moze urobit zaujimavy biznis (nielen financne).<br />Argumentovat vsak tym, ze vyrobne linky su zaplatene je hodne odvazne tvrdenie. Co sa Seika tyka, tak tie hodinky nerobi pre to, ze ich robia 40 rokov. Robia ich preto, ze im to (aj tie slova) robi imidz...a tu vidiet, ze to pada na urodnu podu.<br />Kazdopadne je smutne, ze sa firmy takto macossky stavaju voci kedysi uspesnym produktom a ich skalnym priaznivcom. Hold, dolar je kral a ja sa obavam, ze menezment ma dost jasno v tom, co robia.Dusanhttps://www.blogger.com/profile/00111748460159664917noreply@blogger.com